Auteur Topic: [ALG] Speakers vallen soms uit na upgrade...  (gelezen 72 keer)

Offline hassebas

• Trade Count: (0)
  • Pre-Qualifying
  • **
  • hasses
[ALG] Speakers vallen soms uit na upgrade...
« Gepost op: 10 augustus 2017, 21:21:14 »
Goedenavond,

Enkele dagen terug heb ik een speaker-upgrade laten inbouwen in mijn E92.
Hier zat standaard een set in zonder versterker. Nu zijn de woofers, speakers in de deuren vervangen, en tweeters erbij ingebouwd.
Tevens is er een versterker ingezet (gladen).

Wat mij nu opvalt is dat wanneer ik mijn contact aanzet, ik soms een keihard "TAK" hoor, alsof er een plug in een speaker wordt geplugged van bv een gitaar. Dit is niet altijd het geval. Ook viel onlangs de linkerzijde uit van de speakers, welke na een minuut weer aanschoten. Ook heb ik een keer gehad dat alleen de speakers achterin het alleen deden, en de rest niet meer. Na contact uit en weer aan te zetten werkte alles weer naar behoren. Deze klachten komen dus zo nu en dan weer terug.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik ga uiteraard terug naar het bedrijf dat het ingebouwd heeft (professioneel bedrijf), echter zou graag wat meer info willen voordat ik terug ga. Misschien is het iets wat ik zelf kan aanpakken...
E46 320TD '01
E46 320TD '03
E81 118D   '07
Golf GTD '10 (sorry)
E92 325D '08
showroom: http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=45631.msg1353047#msg1353047

Offline skink

• Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
Re: Speakers vallen soms uit na upgrade...
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2017, 21:45:56 »
Mss slechte massa ergens?

Offline bakvolk

• Premium Member
  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
Re: Speakers vallen soms uit na upgrade...
« Reactie #2 Gepost op: 16 augustus 2017, 01:51:16 »
Dat probleem heb ik ook na de upgrade.Bij het starten dat er soms dus enkele boxen niet gaan.
Hoe dat komt weet ik ook niet.Zal uw topic dus ook volgen om te zien of er iemand hier een antwoord op heeft.