Auteur Topic:  SLEEP - EAT - DRIFT 11/11/2016  (gelezen 19385 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BimmerBoard

  • Forumbeheerder
  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • *****
  • Berichten: 2608
SLEEP - EAT - DRIFT 11/11/2016
« Gepost op: 26 augustus 2016, 09:31:39 »
"SLEEP - EAT - DRIFT"

- DriftDay op 11 november 2016 te Weeze -



Ben je al eens dwars gegaan door de sneeuw? Of op de vorige driftdag?! Was het leuk?! Doe het nu op een supernat wegdek waar je zeer minimale schade hebt aan je banden. In Weeze is er een driftparcours van circa 1.200 meter lang ! :P Bijna elke meter kan je dwars nemen en dit in alle veiligheid!  ^-^


Wanneer?
Vrijdag 11 november 2016 ... is Wapenstilstand, dus een wettelijke feestdag waarop je normaal niet moet werken!

Waar?  Weeze!
Via BMW GPS best navigeren naar naar 'Klever-Tor' te Weeze, op Google maps is het Baaler Strasse te Weeze.
https://goo.gl/maps/cHNKyJWHubp

Waarom?
- Omdat je auto kunnen beheersen op momenten dat 'ie (onverwacht) uitbreekt een enorme verbetering is van je rijcapaciteiten.
- Omdat leren driften op de openbare weg vooreerst moeilijk, strafbaar en gevaarlijk is.
- Omdat leren driften op een afgesloten parcours met ruimte voor missers onstpannen gebeurt, 100% pure fun is én ook nog eens veel meer aanleert dan op de openbare weg.
- Omdat je bijna nooit aaneensluitende bochten kan leren driften tenzij op 'n specifiek event. Hier is een overvloed aan aaneensluitende bochten!
- Gewoon omdat het dikke fun is om met een erg kleine bende forummers de discipline van het driften spelenderwijs, veilig maar wel met garantie op (duidelijke) improvement aan te leren.
- Omdat deze locatie normaal bezet is door proffesionele drifters die met krel RWD's komen oefenen en niet zo nauw kijken.


Welke auto's?
Zo goed als elke wagen leent zich er goed toe ... zolang deze achterwielaangedreven is. Sommige 4WD of FWD laten ook het kontje los in snel genomen bochten, maar aanhoudend powersliden is daarmee bijna niet mogelijk, bij de meeste zelfs pertinent onmogelijk. Dus best achterwiel aangedreven wagens (RWD).

"Heb ik een sperdifferentieel nodig?"
Het helpt (hard), maar het is geenszins noodzakelijk en perfect mogelijk zonder sperdifferentieel. Meer nog : als je 't kan leren met een auto zonder (wat moeilijker is, zoveel is zeker), dan kan je 't zeker met een auto mét sperdiff.

"Heb ik een auto met benzinemotor nodig?"
Het helpt, maar het is evenmin noodzakelijk als een sperdifferentieel nodig is. Ook hier geldt: als je 't kan met een diesel (doorgaans tragere gasrespons, beperkt toerentalbereik), wat moeilijker is dan met een goed aan het gas hangende benzine, dan kan je 't zeker met een auto met zo'n benzine.

Veiligheid
Het is van enorm belang dat de veiligheid ten allen tijden zo groot mogelijk is. De locatie is pas veilig als wij allen ons gedragen zoals het hoort en enkele regels in acht nemen! Lees volgende regels goed door! Indien wij merken dat er een overtreding gemaakt word op deze regels? Dan is uw driftdag voorbij zonder enige financiële tegemoetkoming. Zeer simpel...

De Regels
• De baan wordt continu nat gehouden, dus bandenslijtage is minimaal.
De driftauto mag max. 92 Dba produceren.
• Helm is verplicht voor zowel bestuurder als bijrijder.
• Maximaal 2 personen in auto.
• Alle ramen dienen gesloten te zijn en het is verplicht gordels te dragen.
• Respect voor de officials; niet driften indien een official op de baan staat en volg de aanwijzingen strikt op.
• Bij het tonen van de gele vlag, dient de drift DIRECT afgebroken te worden. Bij het niet opvolgen van deze regels volgt eerst een waarschuwing, bij een 2de overtreding: 1 uur pauze (voor zowel bestuurder als auto). Bij een 3de overtreding wordt u vriendelijk verzocht het terrein te verlaten.
• Respect voor de andere drifters en dan met name het materiaal.   
• Komt u op het gras terecht, rijdt dan rustig de baan terug op en zet de eventueel omgevallen kegels weer rechtop en op de juiste plaats.
• Burn-outs en donuts draaien is niet toegestaan!
• Snelheid in de pitlane, de Hangar en op de startgrid is maximaal 15 km/h! Geen drifts, burns toegelaten!
 
Reglement hangar en parkeerplaats:
Parkeer zo economisch mogelijk.
In de hangar is stroom, water aanwezig en normaal ook een compressor om banden op te pompen indien nodig.
Alles moet schoon en opgeruimd achtergelaten worden! Er worden vuilzakken voorzien aan de ingang van de hangar


Dagindeling:
VOORLOPIGE (!) DAGPLANNING


08u00 - Aankomst te Weeze
           - Inschrijving in kleine zaal naast toilet
           - Auto klaarmaken/afladen
08u30 - Briefing (verplicht te volgen)
09u00 - ROOD (Eerste ronde achter SafetyCar, Niet driften/inhalen! Parcoursverkenning)
09u20 - BLAUW (Eerste ronde achter SafetyCar, Niet driften/inhalen! Parcoursverkenning)
09u40 - ROOD
10u00 - BLAUW
10u20 - ROOD
10u40 - BLAUW
11u00 - ROOD
11u20 - BLAUW
11u40 - ROOD
12u00 - Middagpauze = Absolute stilte ! Wij voorzien hamburgers met overheerlijke drakensaus en drank aan democratische prijzen
13u00 - BLAUW
13u20 - ROOD
13u40 - BLAUW
14u00 - ROOD
14u20 - BLAUW
14u40 - ROOD
15u00 - BLAUW
15u20 - ROOD
15u40 - BLAUW
16u00 - ROOD
16u30 - EINDE - OPGELET…! Lees onderstaande tekst…!

Het einde is niet het einde...! Het parcours moet netjes achtergelaten worden... Dat wil zeggen... Borstelschoon terrein! Propere hangar. Wij houden de poort toe zolang niet alles opgeruimd is!

LET OP! Je bent niet verplicht van elke stint effectief mee te rijden... Zoals je ziet is er meer dan voldoende tijd en ruim voldoende stints om er een superdag van te maken. Gun jezelf wat rust en geraak niet overmoedig... Wij ervaren dat in de namiddag de meeste moeilijkheden beginnen te krijgen met de vermoeidheid. Hou daar aub rekening mee en denk aan uw en andere hun veiligheid !!! Dank u. :)




Verplicht:
- Valhelm
- Regels ten allen tijden respecteren!
- Sleepring dient in handbereik te zijn (opbergvak deur). Geplaatst vooraan op de wagen is nog beter!
- Polsbandjes zichtbaar houden en aanhouden gedurende de hele dag. Geen polsbandje = niet op het parcours!
- Op het parcours is het dragen van een fluo vest verplicht!


Voor wie is deze dag?
Iedereen is welkom! Breng vrienden mee op dit uniek event en verruim ook hun kijk over driften. U kan altijd meerijden met de drifters indien deze het toelaten. Let wel! Maximum 2 personen in 1 wagen!
De groep zal klein genoeg zijn om regelmatig eens af te wisselen. Er is voldoende tijd voorzien om de wagens ook een momentje van koeling te gunnen. Hou hier zelf rekening mee en laat uw wagen af en toe eens afkoelen indien nodig. Bij een normaal werkende visco en fan is dit niet nodig maar je weet nooit...

Indien je dus iemand kent met een driftwagen. Kan je deelnemen met zijn/haar wagen als chauffeur (onderling overéén te komen) Passagiers mogen niet het stuur in eigen handen nemen en kunnen enkel meerijden met drifters of bijkomende drifters. Laat telkens uw polsbandje zien aan de marshall bij het oprijden van het parcours.

Het is niet toegestaan als toeschouwer om het parcours te betreden! Onder geen enkele omstandigheid !!! Enkel fotografen zijn toegestaan op het parcours na toelating van mijzelf en verwijzing naar locatie waar ze plaats mogen nemen.

Dus...

Drifter: Iemand die een auto en zichzelf inschrijft voor deze dag. Zowel starter als gevorderde (niet vergeten te vermelden bij inschrijving aub)
Bijkomende Drifter: Iemand die ook drift maar met een reeds ingeschreven auto.
Passagier: Iemand die mee plaats neemt in de wagen als passagier (Verplicht: Polsbandje, valhelm, fluo vest)
Toeschouwer: Iemand die komt kijken en mee komt supporteren. Alle aanmoedigingen zijn welkom! Driften is niet simpel! al lijkt het soms wel zo.



Hotel

We maken onze naam ook letterlijk waar. Het is effectief "Slapen, eten en driften" ! Wij hebben in het verleden reeds met dit hotel samengewerkt en dat was iedereen blijkbaar perfect bevallen. Wij raden aan om mee op hotel te gaan! Simpele maar propere topkamers, heerlijk en verzorgd ontbijt en een warme ontvangst. Ook voldoende parkeerplaats aan het hotel zelf en dicht gelegen aan het effectieve driftparcours. Je zal minder vermoeid zijn en het is altijd heel gezellig en aangenaam!

U kan kiezen voor een éénpersoonskamer, tweepersoonskamer of driepersoonskamer.
Prijzen zijn inclusief heerlijk ontbijt en parking !


1pers. = 60 EUR
2pers. = 110 EUR
3pers. = 150 EUR

Inclusief ontbijt, boeking, parking en taksen. 


Hotel Jägerhof  
1-sterrenhotel

Adres: Bahnstraße 24, 47652 Weeze, Duitsland
Telefoon: 49 2837 664955



Inschrijven?
   1. Schijf je in voor dit evenement. Weet je niet hoe dit moet: http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=31733.0
   2. Doe de betaling.
Hotel   Drifter: EUR 200,-   EUR ... ,- (uw keuze van kamer in het hotel, 1-,2- of 3-persoonskamer, prijzen vind u hieronder)
Drifter: EUR 200,-
Bijkomende Drifter: EUR 50,-
Passagier: Ter plaatse te betalen: EUR 20,- Vergeet uw valhelm niet mee te brengen aub
Toeschouwer: GRATIS !

Betalen kan ter plaatse enkel voor passagiers! Drifters en bijdrifters dienen vooraf te betalen via overschrijving. Uw inschrijving is pas definitief na ontvangst van betaling!
 
OPGELET: Ingeschreven op de deelnemerslijst (dus als wagen   drifter) = aanwezig op deze driftdag! Wij huren dit terrein af en zijn bijgevolg financieël verantwoordelijk.

Schrijf de deelnameprijs van 200 EUR (drifter   wagen) over op ---> IBAN: BE29 7506 4721 3464 - BIC: AXABBE22 op naam van Braet Dave te Brecht met de volgende vermelding :
"SED   nickname   voornaam   naam   ingeschreven voertuig   voorkeurnummer"

Voorkeurnummer: Bij een dubbele aanvraag van hetzelfde nummer zal diegene die eerst zijn overschrijving volbracht heeft het nummer toegekend krijgen.
   


Hou dit topic in de gaten voor eventuele updates en laten we allen van deze dwarse dag een geslaagde dag maken !  :thumbsup:


FAQ en nuttige informatie?!?
Moet een toeschouwer betalen?
Neen. Is het de moeite om te komen als toeschouwer? Jazeker! Desondanks dat je parcours niet mag betreden is het zeker nog de moeite om te komen kijken. Je hebt immers zicht op de grote snelle bocht vlak voor de hangar en daar is meer dan voldoende ruimte om de drifters te spotten. Ook achteraan de hangar is er plaats voorzien om te kunnen kijken als toeschouwer en wederom met voldoende ruimte en actie en dit in alle veiligheid. Daar is het een aankomende bocht die je kan bekijken.

Waarom is een "SLEEP - EAT - DRIFT" Day duurder dan een normale driftdag te Weeze?
Daar zijn 2 redenen voor:
   1. We zijn aanwezig met een veel kleinere groep om de veiligheid veel hoger te houden. Een bewuste keuze... Dat maakt de prijs ten eerste duurder (minder inschrijvingen)
   2. We zijn verplicht een hogere prijs te stellen van de eigenaar van Weeze. Wij mogen financieël niet intressanter zijn dan de driftdagen die georganiseerd worden door hen zelf. Voordeel van Sleep-eat-drift tov meerdere andere circuit dagen is het feit dat we allemaal met degelijk materiaal rijden, geen drift koten waar een paar blutsen meer of minder niet uitmaakt. Dus iedereen draagt automatisch zorg voor andermands & eigen spullen.

Is het de (kleine) meerprijs waard?
Naar onze mening?! Zeer zeker!!! Je moet weten dat er op een normale driftdag te Weeze -ten eerste- dus al veel meer volk aanwezig is en ten tweede: dat deze drifters ofwel pro's zijn die eens komen oefenen, ofwel amateurs zijn die met RWD kisten rondrijden waar geen enkel exterieur-onderdeel blutsloos is en die kisten met haken en ogen aan elkaar hangen. Wij willen de mogelijkheid aanbieden om kennis te leren maken met driften op een veilige manier. En toegankelijk maken voor mensen die bv. hun ///M eens dwars willen zetten. Uiteraard is dit natuurlijk geen risicoloze bezigheid. Maar de veiligheid is wel veeeeel groter!




Betaal tijdig! Enkel dan bent u zeker van inschrijving. Er zijn 40 plaatsen voorzien. Meer nemen we niet aan om de veiligheid hoog te houden…! We werken met het FIRST COMES, FIRST SERVES principe. De eerste 40 zijn zeker van hun plaats. 41ste overschrijving en daarop volgende worden teruggestort! Bedankt voor uw begrip!

Groeten
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2016, 12:56:09 door dadoke »

Online Jables

  • Premium Member
  • Trade Count: (+4)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 6878
  • Do. Or do not. There is no try.
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #1 Gepost op: 26 augustus 2016, 10:16:37 »
Afhankelijk van de vorderingen aan de E30 pretraket ga ik proberen aanwezig te zijn, het is veel te lang geleden!
2011 Volvo V70 D3

Offline Tom

  • Oneliner
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8813
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #2 Gepost op: 26 augustus 2016, 10:28:29 »
Afhankelijk van de vorderingen aan de E30 pretraket ga ik proberen aanwezig te zijn, het is veel te lang geleden!

What needs to be done ? :)
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline GeoBem007

  • Premium Member
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 6251
    • @hertgoan
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #3 Gepost op: 26 augustus 2016, 10:29:29 »
Wou de najaars-editie hiervan meepikken maar zit enkele dagen later op Spa. Wordt wat duur zo :-/

Offline Flowers

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 35
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #4 Gepost op: 26 augustus 2016, 11:08:39 »
Nog wat pongelen aan de shitbox en dan ben ik aanwezig. Kunnen we ons nog niet registreren of ben ik blind geworden?

Offline dadoke

  • Algemene moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Crashed!
  • *****
  • Berichten: 12383
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #5 Gepost op: 26 augustus 2016, 12:01:40 »
Kunnen we ons nog niet registreren of ben ik blind geworden?
Gaat nu wel ...

Offline Phil_

  • Trade Count: (+1)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 274
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #6 Gepost op: 26 augustus 2016, 12:42:19 »
Is er al zekerheid over op welk circuit het doorgaat ?  ;)

Offline Whisper

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • *****
  • Berichten: 3732
    • Correct Craft Fan
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #7 Gepost op: 26 augustus 2016, 13:17:03 »
Nog wat pongelen aan de shitbox en dan ben ik aanwezig. Kunnen we ons nog niet registreren of ben ik blind geworden?

 :o
Gij kunt gewoon kakken in uwen otto tijdens het driften ofwa...?  :toofunny:

The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us...

Gun control means: using BOTH hands.

The car: E61 525D 06/2005 "Luther" - Swirl Flaps - DPF - EGR - ASD'd - Eibach Pro Kit
The boat: Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

Offline Flowers

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 35
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #8 Gepost op: 26 augustus 2016, 15:15:23 »
:o
Gij kunt gewoon kakken in uwen otto tijdens het driften ofwa...?  :toofunny:

Liefst niet mja. Er heeft toch al hondenstront aan de pedalen gehangen met raggen ;D

Is het koosnaampje van mijn Volvo 340.

Offline Bananenman

  • Moderator
  • Trade Count: (+2)
  • Crashed!
  • *****
  • Berichten: 10759
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #9 Gepost op: 26 augustus 2016, 16:05:14 »
• BMW E46 318d touring •
• Saab 9-3 1.9TiD touring •

Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2465
    • BelleVue
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #10 Gepost op: 26 augustus 2016, 16:20:05 »
Met een automatic is driften niet zo tof en moeilijk vermoed ik ?

Offline Tom

  • Oneliner
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8813
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #11 Gepost op: 26 augustus 2016, 16:21:40 »
Met een automatic is driften niet zo tof en moeilijk vermoed ik ?

"een" automatic...  een 316i automaat zal inderdaad vrij lastig zijn, een c63 AMG daarentegen: fluitje van een cent :)
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline jan.van.gent

  • Algemene moderator
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8958
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #12 Gepost op: 26 augustus 2016, 16:31:46 »
Kan je dat niet vastzetten in een bepaalde versnelling? 2e ofzo?
Ik heb uiteindelijk ook al eens een hele dag in 1 versnelling gedrift. (wegens geen koppeling meer), en dat lukte prima.

Citaat van: Tom
6000 RPM is voor pannekoeken

Online Jables

  • Premium Member
  • Trade Count: (+4)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 6878
  • Do. Or do not. There is no try.
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #13 Gepost op: 26 augustus 2016, 19:25:35 »
What needs to be done ? :)

Een nieuwe ophanging, alle rubbers vervangen, waterpomp, thermostaat, kleppen stellen, stuurhuis, ... Oh boy...
2011 Volvo V70 D3

Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2465
    • BelleVue
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #14 Gepost op: 26 augustus 2016, 19:36:30 »
"een" automatic...  een 316i automaat zal inderdaad vrij lastig zijn, een c63 AMG daarentegen: fluitje van een cent :)
Tzal een 320i zijn :p

Offline fonny

  • Premium Member
  • Trade Count: (+4)
  • World Champion
  • *****
  • Berichten: 3327
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #15 Gepost op: 26 augustus 2016, 21:05:07 »
Ingeschreven.
Live your life.

Offline Jime28

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 174
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #16 Gepost op: 26 augustus 2016, 21:14:17 »
Aanwezig  8)

Ik kijk er weer naar uit!  :thumbsup:

Ik neem aan dat het nu terug het oude circuit gaat zijn,of ben ik mis?
« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2016, 21:15:57 door Jime28 »
e28 m535i '88 dogleg
e34 m5 3.8 '93 drifto
Ford cortina mk1 '62

Offline Tom

  • Oneliner
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8813
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #17 Gepost op: 27 augustus 2016, 13:08:51 »
Een nieuwe ophanging, alle rubbers vervangen, waterpomp, thermostaat, kleppen stellen, stuurhuis, ... Oh boy...

Als ge een handje hulp nodig hebt, let me know :) behalve met kleppen stellen  :P
Nur Tote Motoren werden beatmet

Online Jables

  • Premium Member
  • Trade Count: (+4)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 6878
  • Do. Or do not. There is no try.
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #18 Gepost op: 27 augustus 2016, 14:56:53 »
Als ge een handje hulp nodig hebt, let me know :) behalve met kleppen stellen  :P
Genoteerd! Merci!
2011 Volvo V70 D3

Offline fonny

  • Premium Member
  • Trade Count: (+4)
  • World Champion
  • *****
  • Berichten: 3327
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #19 Gepost op: 27 augustus 2016, 17:29:50 »
Al bezig met de voorbereiding.
Live your life.

Offline bravo bmw

  • Trade Count: (0)
  • Pre-Qualifying
  • **
  • Berichten: 86
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #20 Gepost op: 3 september 2016, 09:27:25 »
ik wil wel kommen maar laatste wedstrijd van de bravo op de nurburgring gp track

Offline dannyvdb

  • Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
  • Berichten: 12
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #21 Gepost op: 3 september 2016, 11:15:52 »
zal er zijn samen met co bart devulder op black Betty e30

Offline Kristofm

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2778
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #22 Gepost op: 4 september 2016, 23:53:41 »
Yes ik kom

1. Kristofm - Mercedes C break graag nr 063

Offline Kristofm

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2778
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #23 Gepost op: 4 september 2016, 23:56:08 »
Met een automatic is driften niet zo tof en moeilijk vermoed ik ?
bo dat gaat hoor. indertijd heb ik het tegendeel bewezen op weeze :-). juist opletten als je rond draait dat je vlug in N zet. boite heeft het niet graag als je achteruit bolt in D :blink:

Offline Lekteraan

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 296
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #24 Gepost op: 5 september 2016, 10:28:18 »
Ik ga hier waarschijnlijk ook voor de eerste keer deelnemen  :)
Echter valt het nog te zien of de E36 klaar zal zijn, zoniet met de daily 120d.
Kan ik mij inschrijven met bvb 120d en indien E36 klaar is, met die wagen komen? Of moet die wagen verplicht vermeld zijn bij de inschrijving?
Golf IV 1.9TDI - Sold
BMW E81 120d StageII - Sold
BMW E82 123d - Dead
BMW E91 320d - Daily
BMW E36 325i - Weekend

Offline s13

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 462
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #25 Gepost op: 8 september 2016, 22:28:24 »
normaal ook aanwezig met een renault 340 en een E36.

Offline jan.van.gent

  • Algemene moderator
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8958
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #26 Gepost op: 8 september 2016, 22:58:59 »
Cool! Dan zijn er al 3 Volvo 340's! Geniaal

Citaat van: Tom
6000 RPM is voor pannekoeken

Offline Jime28

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 174
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #27 Gepost op: 9 september 2016, 22:22:24 »
Ingeschreven en betaling gedaan...  8)  >:D
Hij is er weer klaar voor.  :thumbsup:
e28 m535i '88 dogleg
e34 m5 3.8 '93 drifto
Ford cortina mk1 '62

Offline BimmerBoard

  • Forumbeheerder
  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • *****
  • Berichten: 2608
Re: SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #28 Gepost op: 12 september 2016, 22:41:06 »
Deze editie zal terug door gaan op het oude terrein.
Dus terug wat minder bandenslijtage en terug eens wat anders dan de afgelopen edities  :thumbsup: :wow: :wow:

Offline BMWMB

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 128
SLEEP - EAT - DRIFT 15/10/2016
« Reactie #29 Gepost op: 13 september 2016, 23:39:59 »
Moet je driftervaring hebben? Ben je als starter hier niet constant een obstakel voor de anderen die wel kunnen driften?

Ik was graag eens gekomen met mijn E36 M3. 😀