Auteur Topic:  2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs  (gelezen 15528 keer)

Offline erq

• Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • Race Legend
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #150 Gepost op: 4 februari 2016, 20:01:32 »
Me no change nothing...
Ik kruis en kuis waar ik wil trouwens  :P
“That’s thirty minutes away. I’ll be there in ten.”  Winston Wolf  – Pulp Fiction

E61 535da  - E86 Z4 QP 3.0si - A6 2.7 Biturbo - F11 525da

Offline yveske

• Trade Count: (0)
  • Pole Position
« Reactie #151 Gepost op: 18 april 2016, 03:11:34 »
Echt knap hoor en f-word dik met die velgen knap! MAAR...wat ik persoonlijk echt schande vind en helemaal niet kan begrijpen wie een M koopt...een schuifdak man...wtf???
Dus nu zitten der duitse engineers jaren te bestuderen hoe een wagen zen middelpunt te verlagen en dan gade het ubergeile carbonnen dak vervangen door een glasplaat van 30 kg boven uw hoofd...again wtf man :D

kvin dat echt afbreuk op een M4 moesten er punten gegeven worden op de wagens hier op het board dan buis ik u alleen daarvoor :p.
Als je dan met de sound van buitenaf wilt rijden dan pakte een cabrio kan ik nog mee leven dat is een keuze om open te willen rijden en de F83 zieter niet slecht uit kwa lijn alvast beter dan de E93...
Maar voor mij, een schuifdak op een M4 dat is zoals een trekhaak op een Ferrari...

majah ieder zen ding zeker...  :neener:

Offline nickkenny

• Warming Up
  • *
« Reactie #152 Gepost op: 11 februari 2017, 16:51:15 »
Zeer mooie Niche M117 20"
Waar heb jij de Niche M117 20" velgen gekocht ?

Offline nickkenny

• Warming Up
  • *
« Reactie #153 Gepost op: 13 februari 2017, 19:19:54 »
Geen problemen met  M keramsiche remmen ?
Remmen ze even goed in het gewone verkeer ?
Bij nat weer ?

Offline Brigante S

• Grand Prix Winner
« Reactie #154 Gepost op: 14 februari 2017, 18:06:26 »
Bij nat weer ?

Hij heeft al even zijn. m4 ingeruild voor een M2 ;)

Betreft uw vragen over de remmen. Keramische remmen zullen enkel hun nut hebben bij extreme omstandigheden op circuit waardoor ze iets meer kunnen incasseren dan stalen schijven. Geven ook minder tot geen remstof af maar zijn heel kostelijk eens deze dienen vervangen te worden.

Voor op straat gebruik geen enkele meerwaarde buiten looks 😎
Verdere info kan je uitgebreid terugvinden op het net
Racecars shouldn't be confined to racetracks.

Offline yveske

• Pole Position
« Reactie #155 Gepost op: 19 maart 2017, 13:11:17 »
Bij nat weer ?

Keramische bij enjoyable rijstijl zijn uber die moet je gewoon nemen en idd de looks zijn er natuurlijk ook  :thumbsup:
in het gewone verkeer hou je spiegel maar in de gaten, wnr iemand 'plakt' hou dan meer afstand want de keramische remmen altijd beter (bij mij staan die nooit koud)
Maar idd zoals je al aanhaalt bij regenweer kan het gewoon echt gevaarlijke situaties creeren...
wnr je bv lang autostrade in de regen rijdt moet je af en toe eens ''tikken'', voelen of je wel remmen hebt...als je dit niet doet dan koelen de remmen af en heb je zogoed als geen remmen...
Dit is ook alleen maar op de autostrade en wnr je lange tijd niet remt...

Bij de casual trackday komt het potentieel pas echt naar buiten natuurlijk.

Maar de verhalen, en het zijn ook maar verhalen, van mensen die zeggen dat de keramische op de gewone baan nutteloos zijn dat is pure zever als je sportief rijdt heb je echt maar 2 remzones nodig om het gevoel in de remmen te krijgen dan staan ze niet uber warm zoals op een trackday maar dat hoeft ook helemaal niet het enige verschil met keramische is dat ze altijd hetzelfde gevoel geven onder warme en hete omstandigheden.

Als voorbeeldje, in duitsland op autostrade +200 rijden van auto tot auto, kan je blijven remmen telkens keer opnieuw pakken de remmen dan ook DIRECT...met men stalen rotorkes op de M3 heb ik meerdere keren een gevoel van fading gehad, onbestaande op de M4 (buiten in de regen dan als ze compleet zijn afgekoeld, dat gevoel wil ik u besparen  :o < zo een gezicht had ik ongeveer)

kostprijs idd de keramische zijn kostelijk bij aankoop maar je kan er dan ook 220 000km mee doen...ter info op men M3 moest ik alles vervangen op 20-25000km...ook kostelijk hoor...

« Laatst bewerkt op: 19 maart 2017, 13:13:31 door yveske »

Offline toere

• Qualifying
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20&quot;/Eibach springs
« Reactie #156 Gepost op: 27 maart 2017, 18:09:02 »
Hallo, wat heb je juist gestoken van verlaging? Tevreden van?

Offline yveske

• Pole Position
« Reactie #157 Gepost op: 31 maart 2017, 01:08:44 »
Een dagje Nurburgring

jij geen "last" gehad met de eibach veren?
of heb niet lang gereden op de originele vering ter vergelijking?

ik ben wel ok met de eibachs maar bij sportief rijden voel je toch nen stutter die je niet voelt op originele velgen / vering