Ik snap niet dat ze da Sakhir Orange noemen,is voor mij gewoon rood.
+1Niet echt fan van het interieur maar dat is ieder zijn smaak.Proficiat met de bestelling alvast!
mooie combo ! Had ook graag dat rood gehad vanbinnen maar wilde voor de cabrio een meer in het oog springend kleurke voor buiten .. en dat rood in combo met Austin yellow dat krijg je misschien in amerika verkocht maar ik vind het precies niet echt samen gaan . Al had ik op de bestelbon van mijn nieuwe corvette ook eerst de rode zetels genomen op de ( fel) gele buitenkant
Daar heb je gelijk in. Dat rood interieur past op witte auto maar niet op austin yellow. Zwart past daar beter mee
Dit ga je toch niet de eerste dagen proberen hoop ik?
HU Hoe snel breekt die uit…op een recht stuk dan nog
Da belooft,zal voorzichtig moeten zijn bij nat wegdek.Bedankt voor de info Eri//m4
Zijn uitleg staat op bimmerpost. Ervaren chauffeur heb ik gelezen. DSC stond volledig af en verkeerde bandenspanning. Ik heb vandaag ook een WTF momentje gehad op de snelweg. Kont brak uit tegen 130 door een beetje teveel gas bij inhalen met DSC aan . Beetje corrigeren en komt wel goed. Kont breekt continu uit met dit weer
lijkt me positief tegenover een leuke track/drift dag !!
Vandaag telefoon gehad, wagen staat bij de dealer. Nog een week wachten en ik kan hem eens aan de tand voelen.Ronny
de eerste 2000 km niet veel aan de tand voelen
Volgens de handleiding mag je tot 5500 toeren gaan en max 170 km/u. We hebben het nog niet geprobeerd maar het lijkt mij de eerste 2000km toch al voldoende 😄Sent from my iPhone using Tapatalk