Man hoe durven die naar een meeting te gaan. Ik heb een paar zeer kleine deukjes in me deur en achter- spatbord + me bumper achteraan iets geschaafd en durf nu al niet naar een meeting te gaan.
Ben eens naar een Meet en Greet geweest van cs heb toen daar een opmerking gekregen van een klein bluts in me deur en was snel weg. Maar als ik dat zie 
Je hebt blutsen en je hebt blutsen he 
Ik heb bij jouw wagen nog geen blutsen gezien hoor en bij een m&g zal je mij daar geen opmerking over horen maken.
Maar als je zo naar een meeting komt zoals bovenstaande foto's dan moet die persoon zelf toch ook wel beseffen dat het eigenlijk niet kan zeker.

Die opmerking kwam net van je. Maar was toen niet slecht bedoeld.
Waarheid moet gezegd worden.
Ik heb hem eerst mechanisch in orde willen bregen. Dan misschien de rest.
Maar dat is niet echt de reden; Toen ik daar kwam herkende ik Beemerfreak en samen met hem naar een paar mannen gegaan die bijéén waren. Ik met al me moed bijéén me voorstellen als beemerjohn maar het was enkel jij ( kende via foto's op cs) die terug antwoorde, dus was al veel minder op me gemaak. Kende al niemand en toen ik vertrok terug niemand.
Maar er was daar ook nog een club (badbeemers) waar ik net afgestapt had. Dus weer een stuk minder op me gemaak. Ben dan nog een uur in me auto gebleven en dan de hazenpad genomen

Sinsdien geem meet en greet meer gedaan. Ken wel een paar mannen hun kop via cs en bimmerboard maar niet in irl.
Heb nu een meet en greet fobie