Auteur Topic: [F3X] Nieuw android 10.25" scherm , probleem met idrive ...  (gelezen 1562 keer)

Offline ArcoNico

• Trade Count: (0)
  • Pre-Qualifying
  • **
[F3X] Nieuw android 10.25" scherm , probleem met idrive ...
« Gepost op: 1 juli 2021, 22:39:27 »
Dag iedereen ,

ik heb men BMW F30 een nieuw scherm ge´nstalleerd , alles ok , alles aangesloten (voor zover ik weet  :o ) .

Nu , de android zijde werkt ok, alleen kan ik geen geluid afspelen als ik een usb stick met muziek insteek op de usb uitgangen van dit toestel... ik zie het nummer en het liedje gaat wel , maar geen geluid .

Het tweede probleem is dat ik op de IDRIVE zijde enorm geflikker heb , aan wat kan het liggen ? ... hierbij de foto:

Offline Bimmerstyle

• Premium Member
  • Trade Count: (+2)
  • Race Legend
Re: Nieuw android 10.25" scherm , probleem met idrive ...
« Reactie #1 Gepost op: 2 juli 2021, 20:30:38 »
Ik ken niet veel van die Android systemen maar van wat ik op Youtube gezien heb moet je ergens in de instellingen van het Android gedeelte aangeven welke head-unit je steken hebt (navi business, pro,...) en welk audio systeem je hebt (base, hifi, HK,...). Ik zou al eens bekijken of deze instellingen allemaal juist staan. Is dit het geval kan ik zo direct ook geen oplossing bedenken. Zoals ik zei, ik ben er niet in thuis.

Offline adjudantje

• Nieuw
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2021, 09:57:51 »
Beste,

Je moet in instellingen het juiste scherm selecteren (cic - NBT... gewoon proberen...)

Offline ArcoNico

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 22 december 2021, 12:52:50 »
Hallo ,

kheb overal gezocht in intellingen maar ik vind het niet waar de instellingen zouden staan  :-[