De Werkplaats > ICE & Navigatie

[ALG] Android Auto

<< < (2/9) > >>

r1sthebest:

--- Citaat van: sini op 30 juli 2020, 10:46:17 ---Hey Folks,

Er is nieuws https://techpulse.be/nieuws/294330/bmw-rolt-draadloze-android-auto-officieel-uit/

Mijn vraag is welke wagen hiervan kunnen genieten en wat de mogelijkheden zijn om het toe te voegen aan modellen die het niet hebben...  Mijn F32 van 2014 bv

Thx!

--- Einde van citaat ---
Dit zou ik nu ook graag eens weten. Je auto moet over "versie 7.0" beschikken. Maar waar zie je dit? Ik heb nu de laatste versie van Android auto ge´nstalleerd op mijn gsm, maar ik kan nog steeds niet draadloos connectie maken met mijn wagen om android op het display te toveren.
Ik heb nu deze versie in de wagen.

Goesting:

--- Citaat van: sini op 30 juli 2020, 10:46:17 ---Mijn vraag is welke wagen hiervan kunnen genieten en wat de mogelijkheden zijn om het toe te voegen aan modellen die het niet hebben...  Mijn F32 van 2014 bv

--- Einde van citaat ---
Voor een wagen uit 2014: vergeet het. Enkel BMW's met hardware iDrive-generatie ID7 ondersteunen deze software upgrade. Zelfs mijn M140i uit 2019 heeft nog ID6 om u een idee te geven. Dus zelfs ik kan het vergeten.

--- Citaat van: r1sthebest op 30 juli 2020, 11:55:31 ---Dit zou ik nu ook graag eens weten. Je auto moet over "versie 7.0" beschikken. Maar waar zie je dit? Ik heb nu de laatste versie van Android auto ge´nstalleerd op mijn gsm, maar ik kan nog steeds niet draadloos connectie maken met mijn wagen om android op het display te toveren.
Ik heb nu deze versie in de wagen.

--- Einde van citaat ---
Bij een M2 kan je het ook vergeten denk ik, aangezien die vandaag nog steeds van de band rollen met ID6. Een upgrade van iDrive generatie brengt altijd een hardware swap met zich mee.

Ik denk dat @smeersd hier misschien meer over weet...

GeoBem007:
iDrive 7 is nog niet zo lang beschikbaar. Enkele modellen van 2019 en meeste pas 2020 ergens.
99% altijd ook een hardware verandering nodig idd.

Auto's met digitaal cockpit = ID7.

Mario68:
Ik weet al dat ik met mijn ID6 het niet ga hebben  >:(
Misschien overschakelen naar iphone en carplay zoals @pantani   :thinking: of een nieuwe auto ?

r1sthebest:

--- Citaat van: Mario68 op 30 juli 2020, 16:42:34 ---Ik weet al dat ik met mijn ID6 het niet ga hebben  >:(
Misschien overschakelen naar iphone en carplay zoals @pantani   :thinking: of een nieuwe auto ?

--- Einde van citaat ---
Zal bij mij dus ook niet lukken ☹ ik heb Apple carplay, maar heb geen Apple en ga er mij geen kopen ook. Heb net een nieuwe Samsung gekocht 2 weken geleden 😀 en een andere wagen ga ik ook nog een beetje mee wachten 😃

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie