De Werkplaats > ICE & Navigatie

Dashcam...welke heb jij?

(1/45) > >>

Blue:
Welke dashcam hebben jullie en tevreden?

Overweeg zelf de Blackvue dr650gw-2ch

Eri///M4:
Ik heb ook een blackvue DR 600

Datake:
Ik heb de BlackVue DR650GW-2CH Wifi & GPS 16GB sinds een paar weken, super systeem  :thumbsup:

Niet twijfelen.

Bimmerstyle:
Heb zelf een "Mini 0801". Iets Chinees. Ondertussen zijn er recentere versies van met 4k en van die zever maar ik ben content van mijn "oud" ding. Het werkt feilloos, ziet er esthetisch uit, geeft mooi beeld zowel overdag als 's nachts (nummerplaten zijn goed leesbaar) en heeft voor een dag of drie normale afstanden geheugen ingebouwd (kan nog een sd kaart bij als't nodig is).

Ik zou niet weten wat een dashcam meer moet doen en kunnen om een 3x hogere prijs te verantwoorden...

Verstuurd vanaf mijn Huawei Mate S met Tapatalk

Datake:

--- Citaat van: Bimmerstyle op 28 juli 2016, 05:37:32 ---
Ik zou niet weten wat een dashcam meer moet doen en kunnen om een 3x hogere prijs te verantwoorden...

Verstuurd vanaf mijn Huawei Mate S met Tapatalk

--- Einde van citaat ---

- ingebouwde wifi met cloud mogelijkheden (hotspot in auto om event detection alerts door te sturen)
- event detection in parking mode (automatische parking mode via gps)
- downloaden van beelden direct naar je smartphone zonder de SD kaart te moeten verwijderen via WIFI
- enorme beeldkwaliteit in 1080p vooraan en 720p achteraan.
- setup via smarthphone app, toestel zelf raak je in principe nooit aan, voice feedback van de modus.

Enfin iedereen maakt het voor zijn eigen uit hé, ik heb ook van die chinese prullen gehad, constant miserie, datum verkeerd, crashes, nummerplaten bijna niet leesbaar... Voor mij was dit zijn geld volledig waard.

Gemoedsrust is onbetaalbaar  :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie