Vind het toch k*t zoals het nu gaat voor de "old" premium members...En ja, het nieuwe systeem is beter, zondermeer, maar de overgang niet zo..zondermeer. 
Heb toevallig via het oude systeem betaald en ben nu geen premium meer omdat ik had moet wachten op het nieuwe systeem, waar ik nota béne géén bericht van gekregen heb..... 
Jullie hadden dit wel kunnen incalculeren voor de bestaande premium's....ja toch?
Wat een moeilijk gedoe nu...betalen via het nieuwe systeem en als je toch reeds had betaald via het vorig systeem krijg je dat later terug...wat een banale omweg voor de bestaande premium's...Ja
sry, zal wel.. 
En versta mij niet verkeerd, nogmaals, ik heb het duidelijk over de bestaande premium's en dus niet over de nieuwe.....tja lijkt een overbodige extra opmerking maar omdat lezen soms verwarring brengt... 
Inderdaad, de overgang was voor enkelingen niet ideaal, namelijk voor diegenen die al betaald hadden. Daar hadden wij inderdaad niet op gerekend, gezien we nog geen mails hadden uitgestuurd voor de betalingen, dachten we niet dat er al waren die dit gedaan hadden.
Ik begrijp dit ongemak volkomen. Heb je het terug gestortte geld reeds ontvangen? Indien niet, geef een seintje. Dan kijk ik dit na, en indien niet, zal ik dit geld niet meer terug storten maar zal ik u manueel terug premium maken voor een jaar. Onlangs gevonden dat dit met de nieuwe methode ook mogelijk is. Al geeft dat wel wat meer moeilijkheden in onze boekhouding, maar dat lossen we wel op.
Ik denk dat er bij nader inzien een 4 tal mensen waren die reeds voor 2013 betaald hadden, onze excuses dan ook naar die 4 mensen toe voor dit ongemak. Maar indien dit nog niet opgelost is, dan breng ik dit morgen nog in orde als ik tegen morgen weet of ze al dan niet het geld ontvangen hebben.